L'ENTITAT

Fundació LAR neix l'any 2001, com a entitat sense ànim de lucre, amb l'objectiu de tutelar persones afectades per una malaltia mental. Al 2003 comença a col·laborar i ser prestadora de serveis de la Generalitat de Catalunya. Des d'aleshores, ha anat treballant i assolint noves fites i projectes que ens han portat a allò que som ara, una fundació que ofereix diferents serveis dins l'àmbit de la salut mental.

BENVINGUDA

Alfonso Navarro Alfaro, President

Ja han passat uns anys des de la creació al 2001 d'aquesta fundació que té el seu origen en el neguit d'uns pares respecte al futur dels seus fills malalts.

S'han dut a terme moltes accions adreçades a les persones que més ho necessiten. Accions que s'han pogut desenvolupar gràcies a les aportacions desinteressades de particulars i entitats, tant públiques com privades, i a la il·lusió d'un equip professional, altament motivat per assolir els objectius marcats.

Però el camí és llarg i les necessitats innombrables; i no ens podem aturar. És en aquest context que neix aquesta pàgina web, amb un objectiu principal que destaca per sobre de molts altres: tenir un contacte permanent amb aquelles persones i famílies que requereixen de la nostra experiència i afany de col·laboració i que, per descomptat, posem a la seva disposició.

En aquesta pàgina trobareu l'orientació, familiar i legal, i els recursos de què disposem per afavorir la normalització de les persones amb malaltia mental.

Gràcies per posar-se en contacte amb la Fundació LAR.