Catàleg de Postals de Nadal

Ja tenim el nou catàleg de les postals de Nadal de Fundació LAR a la venda.

Si sou una entitat o una empresa podeu comprar les vostres nadales per felicitar les festes als vostres clients, socis, conciutadans… i alhora col.laborar amb una causa solidària.

Fundació LAR ha editat el nou catàleg i tarifa Nadal 2011 amb un recull dels dissenys presentats al seu concurs “Felicitem el Nadal”, on hi trobareu el primer i segon premi de l’edició 2010.

La quantitat mínima a demanar és de 100 unitats, però si sou particular i voleu demanar-nos alguna quantitat inferior, consulteu-ho a: comunicacio@fundaciolar.cat

Gràcies per col.laborar amb Fundació LAR !

Adjuntem el PDF del catàleg també en l’apartat de clipping de premsa. El podeu veure si cliqueu l’enllaç següent: www.fundaciolar.cat/cat/?menu=comunicacio&submenu=clippings