27-09-2019

TROBADA INTERCLUBS FUNDACIÓ LAR

Dissabte dia 21 de setembre es va dur a terme una nova sortida Interclubs, aquesta vegada, organitzada pels Clubs Socials de Fundació Lar, a la població de Llinars del Vallès.

Les sortides Interclubs s’emmarquen dins d’un projecte del Consell de Clubs Socials de Fòrum Salut Mental, del que Fundació Lar forma part i n’és el responsable.

L’objectiu d’aquest projecte és que les persones ateses puguin conèixer  altres recursos, espais comunitaris i   activitats  d’oci,  a l’hora que  s’afavoreix la creació de noves relacions interpersonals i  la inclusió comunitària.

Encara que el temps no va acompanyar, un total de 70 persones de diferents entitats com Fundació Osonament, Fundació Cassià Just, Fundació Nou Camí i Fundació Lar,  van gaudir d’ aquesta trobada en la que es va visitar el Castell Nou de Llinars, palau renaixentista de 1548, comptant amb la col·laboració de l’Ajuntament de Llinars que va oferir als assistents dues visites guiades per conèixer les diferents estances del palau i les seves pintures.

Seguidament es va poder gaudir d’un espectacle  a càrrec del’entitat sense ànim de lucre “Mags per l’esperança”  que va omplir la Sala de Can Lletres,  amb  trucs de màgia i il·lusionisme que van deixar a més d’un bocabadat.

La jornada va finalitzar amb un dinar  en els que els assistents van rebre un obsequi elaborat per els usuaris dels Clubs socials de Lar agraint  la seva assistència a totes les  persones i entitats participants.