26-04-2021

SANT JORDI ALS CLUBS SOCIALS DE FUNDACIÓ PRIVADA LAR

Arran de la situació actual de la COVID-19, l’any passat no vam poder celebrar una de les nostres diades preferides de l’any, Sant Jordi. Aquest any, hem decidit fer alguna cosa especial, tot tenint en compte en les circumstàncies que ens trobem.

A Portalet hem realitzat manualitats i hem fet roses amb feltre de diferents colors, les quals, cada una de les persones participants, se les ha emportat a casa per poder-les regalar als seus familiars, parella, amistats o inclòs a les educadores del servei.

A Torrassa les educadores i la estudiant de pràctiques hem donat una rosa de paper a cada persona del club social, per tal de celebrar St. Jordi i que tinguin un record. També hem realitzat il·lustracions relacionades amb la Diada al taller de dibuix, com és el drac, la rosa o el llibre.

Els dos Club Socials hem aprofitat per passejar pels carrers i places dels nostres municipis i gaudir de les paradetes de roses i llibres, sempre complint les mesures necessàries en relació a la pandèmia.

Com veieu, els Clubs Socials no s’aturen i seguim celebrant aquestes dates tan especials i esperades durant tot l’any.