26-06-2013

PROPERA OBERTURA DE LA LLAR AMB SUPORT BELLAVISTA

En els propers mesos el Servei d’Habitatge de Fundació Lar pretén donar la obertura a una nova Llar amb Suport situada a les Franqueses del Vallès. La Llar amb Suport Bellavista és de règim privat i  va destinada a aquelles persones amb problemàtica derivada de malaltia mental amb recursos econòmics suficients (motiu pel qual queden exclosos de les convocatòries públiques) i amb necessitat de suport especialitzat en l’àmbit de l’habitatge per tal de poder mantenir una vida autònoma a la comunitat.

Entenent que les persones amb malaltia mental tenen necessitats molt diverses, i que no totes requereixen d’una atenció continuada com la que s’ofereix a les llars residències, pretenem donar resposta a aquelles persones que necessiten unbaix nivell de suport per tal de portar a terme els seus projectes vitals a la comunitat.

Per a més informació sobre els requisits d’entrada, el programa assistencial i/o les condicions econòmiques de la Llar us podeu posar en contacte amb Cristina Bigas,  Directora Tècnica de Llars amb Suport de l’entitat al telèfon 93 842 70 46 o mitjançant correu electrònic  cbigas@fundaciolar.cat.