06-10-2014

INAUGURACIÓ DE L’EXPOSICIÓ PARELLES ARTÍSTIQUES

El proper dimecres dia 15 d’octubre a les 19h tindrà lloc a la biblioteca municipal de Llinars del Vallès la inauguració de l’exposició “Parelles Artístiques: experiències creatives per la salut mental”. L’acte comptarà amb la presència de l’alcalde del municipi i de tots els artistes del Vallès que han participat en aquesta edició.

L’exposició mostra les obres creades per parelles formades entre artistes professionals i persones usuàries del Club Social Torrassa de Llinars del Vallès, del Club Social Portalet de Granollers, l’Associació El Far de La Garriga, del Servei de Rehabilitació Prelaboral de Granollers i del Servei de Rehabilitació Comunitària de Granollers.

Parelles Artístiques és un projecte iniciat pel dispositiu de Salut Mental d’Osona, amb l’objectiu de sensibilitzar la societat sobre la salut mental, reduir l’estigma de les malalties mentals i afavorir la inserció de les persones que en pateixen.

Lloc: Biblioteca Municipal de Llinars del Vallès, Av. Pau Casals, 26                                                      L’exposició es podrà visitar fins el dia 31 d’octubre, durant els horaris d’obertura de la biblioteca: Dilluns, dimarts, dijous i divendres de 15:30 a 20:30h, dimecres de 10:30 a 20:30h i dissabtes de 10:30 a 13:30h.

Hi esteu tots convidats!!