25-09-2015

DIA MUNDIAL DE LA SALUT MENTAL 10 OCTUBRE 2015

Com cada any el properdia 10 d’octubre l’OMS celebra el Dia Mundial de la Salut Mental, patologies que tot i tenir una elevada prevalença no estan encara exemptes de rebuig i discriminació a la nostra societat.

L’objectiu de la celebració d’aquesta diada és sensibilitzar la societat sobre el perjudici afegit que suposa discriminar la malaltia mental, tant pels afectats com per la família que ha de conviure amb les successives crisis. Esquizofrènies, depressions, trastorns bipolar... son exemples d’aquestes malalties, de les que moltes vegades no es coneix la causa i que obliguen a qui les pateix a dedicar-se de per vida a la seva recuperació.

Fundació LAR organitza un seguit d’actes per sensibilitzar la població general i difondre la problemàtica que dia a dia es troben les persones afectades per un trastorn de salut mental i les seves famílies; actes que es realitzaran durant tot el mes d’octubre tant a Granollers com a Llinars del Vallès.

Us adjuntem el Tríptic amb les diverses activitats programades per celebrar el Dia Mundial de la Salut Mental d’aquest 2015.

Per tal de fer una difusió dels actes i ajudar a sensibilitzar a la població, esperem comptar amb la vostra presència.