14-10-2016

JORNADES ESPORTIVES 8 D'OCTUBRE DEL 2016 A LLINARS DEL VALLÈS

Les Jornades Esportives han sigut tot un èxit! no només per la participació que hi ha hagut en cadascuna de les activitats, que pel pronòstic de temps, prou plena que estava la plaça i el pavelló, sinó perquè cada vegada més, sentim, que la Jornada és més fluida i fàcil, obviant tota la feinada de preparació prèvia. I això és gràcies a la vostra predisposició a col·laborar, a cedir-nos l'espai i el temps emprat, com si les Jornades ja s'haguessin convertit en un costum més, una diada a celebrar dins del poble de Llinars.

Emociona pensar que el granet de sorra que aporteu, directament o indirectament per un matí, de forma totalment altruista, pugui donar tant de ressò a la realitat existent de les persones amb trastorns en salut mental.

Gràcies per deixar-nos donar a conèixer, per treballar per la integració, per trencar amb l'estigma, si més no, per un dia de manera conscient...només perquè tothom que ha estat col·laborant i participant digui que ha gaudit i s'ha sentit còmoda, ja val la pena continuar-ho uns anys més!

PD: Un especial agraïment a en Germà Morlans, el nostre speacker! que encara que passi desapercebut darrere del micròfon, és el gran comunicador "don't stop" del sentit de la Jornada.

Gràcies!!